۱۳۸۸/۰۱/۰۵

«اسباب کشی از بلاگفا»

اول سالی مجبور شدم از بلاگفا اسباب کشی کنم. البته مجبور که چه عرض کنم؛ صحبت امکانات و کیفیت وبلاگ‌اش نیست که من هم وبلاگ نویس حرفه‌ای نیستم و همان هم کفایتم می‌کند.


این شعر شاملو را شنیده‌اید: «ابلیس پیروزْ مست، سور عزای ما را به سفره نشسته است...».

حالا نقل همین سیستم و مدیریت بلاگفاست. جوانی روزگاری در بلاگفا می‌نوشته. به دلیل «توهین به مقدسات» (!) به دو سال و نیم زندان محکوم می‌شود و یکی-دو ماه از این دو سال و نیم نگذشته، جانش را در «زندان» از دست می‌دهد.


حالا «روزنگار» مرحوم امیدرضا میرصیافی را ببینید و «روزنگار» ستایش ظلم با کمک مدیریت بلاگفا را. (+ مطلب مرتبط).


به دیگر دوستان استفاده کننده از بلاگفا و پرشین بلاگ و میهن بلاگ هم توصیه می‌کنم به جای دیگری مثل بلاگ اسپات یا وردپرس نقل مکان کنند. خوب؛ در سیستم‌های دیگر امکان انتقال مطالب قبلی به وبلاگ دیگر وجود دارد اما در بلاگفا چنین امکانی به تدبیر مدیریت‌اش در ظاهر میسر نیست! اما راه دیگری هست که تمامی اطلاعات موجود در بلاگفا (نوشته‌ها، عکس‌ها، لینک‌ها و حتا کامنت‌ها) را به وبلاگ جدید انتقال می‌دهد.

بلاگ اسپات را دوست دارم. اما در حال حاضر دو مشکل دارد که البته با ویرایش قالب، قابل حل هستند. یکی تاریخ شمسی و دیگری گزینه‌ی «ادامه مطلب».

خوش آمدید

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

2 نظر:

مجتبی ستوده گفت...

برای تاریخ شمسی از لینک زیر :
http://docs.blogger-fa.com/2008/09/blogger-persian-date.html
http://vahidnasiri.blogspot.com/2008/12/blogger.html

برای ادامه مطلب از لینک زیر استفاده کنید :
http://docs.blogger-fa.com/2009/02/expandable-post-summaries.html

سامی گفت...

سلام

مرسی از نوشتارت.

من می خوام کد امار گیری رو به وبلاگم اضافه کنم.ولی قالب از چپ به راست میشه.هم از وبگذر و هم از گوگل اناالیتیک می خوام استفاده کنم.

اگه می تونی کمکم کنی ممنون میشم.

آدرس من در سایت بلاگر:|

www.1sami.blogspot.com

ارسال یک نظر

 
ساخت سال 1388 نمای نزدیک.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده